dinsdag 2 augustus 2016

Foxy Baby Boom

* 22 augustus eerst volgende verzamelbestelling *

Zoals jullie weten besteld mijn broertje af en toe een trouwkaart bij me, echter vertelde hij laatst dat er 3 van de vriendengroep zwanger zijn. Een heuze babyboom, nu vroeg hij (nog) niet om kaartjes.
Maar wie weet snapt hij na dit berichtje de hint?!

Ik zag onlangs supercute babykaartjes voorbij komen op de plannergroep, die zich perfect lenen voor unisex geboortekaartjes. Dus het A Little Foxy designer series stackje erbij gepakt en aan de slag.
Vind je een heel blokje nu te veel, ik heb dit leuke blokje ook in de shares!





Gebruikte producten
Papier; Whisper White, Watermelon Wonder, Vellum, A Little Foxy designer series paperstack
Stempels; Sentimenten (sentiment), Made With Love (romper), Numbers Of Years (banner)
Inkt; Archival Basic Black
Ponsen, stansen; Large Numbers Framelit Dies, Baby's First Framelits, Layering CirclesEmbellisment; Silver Sequin Trim

Naast dat ik hoop dat mijn broertje overstag gaat bij het zien van deze kaartjes, wil ik ze ook graag mee laten doen aan de volgende challenges;
Stampin' Royalty Challenge #SR340 "picture inspiration"
Stampin Your Way Challenge #43 "dieren"

4 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een lieve babykaartjes, Judith!

Diny zei

Ooh....wat zijn ze lief Judith.....prachtige kaartjes die alvast klaar liggen!
Groetjes Diny

Sarah zei

Ze zijn super leuk!

Saskia Haller zei

Origineel babykaartje, bedankt voor het meedoen bij Stampin your Way CHALLENGEblog.