vrijdag 15 juli 2016

Wetlands

Ken je dat, als je papier voor het eerst ziet, dat je het opslag moet hebben en bruist van ideetjes?
Dat had ik met het Serene Scenery dsp (ook verkrijgbaar in de shares!)
En dan heb je het in huis en dan blader je door die mooie velletjes, durf je ze niet te gebruiken want tja eigenlijk zijn ze zo toch al heel erg mooi! Nu heb ik al weer even geleden de Wetlands stempelset van de plank gehaald, had hem al op mijn facebook gepost, maar blog liep eventjes achter.
En inmiddels zie je ze ook op overal op Pinterest, dus erg origineel is mijn post niet meer.
Maar ach, niet origineel, maar wel pretty, mooi papier, een mooie stempel en klaar.
Soms kan freubelen zo simpel zijn!



Gebruikte producten

Papier; Crumb Cake, Bermuda Bay, Serene Scenery DSP stack
Stempels; Wetlands
Inkt; Stampin'Pad Archival Jet Black

Met dit beeld kan ik echt weer verlangen naar het strand, naar de zomer, naar de zon... We dromen nog even door, fijne dag!


2 opmerkingen:

Marlieke zei

Zo is het maar net!
En heb je er zelf plezier aan beleefd en ben je blij met het resultaat dan is het goed he. Ik vind 'm mooi!! Ik wil dat papier nu ook.... (Moet je weten dat vandaag mijn bestelling binnen zal komen)

Marlieke zei

Zo is het maar net!
En heb je er zelf plezier aan beleefd en ben je blij met het resultaat dan is het goed he. Ik vind 'm mooi!! Ik wil dat papier nu ook.... (Moet je weten dat vandaag mijn bestelling binnen zal komen)