maandag 25 juli 2016

Snel weer beter worden


* 2 augustus eerstvolgende verzamelbestelling *

Allereerst dank voor de beterschapskaartjes die Eva mocht ontvangen, het blijft leuk om post op je deurmat te vinden. Helemaal als je ziek bent.
Met mijn kleine krentebolletje, gaat het inmiddels wat beter.
De waterpokken zijn op hun retour en drogen nu langzaamaan uit, gelukkig ook niet tot nauwelijks meer jeuk. We kunnen dus weer een kinderziekte afstrepen!

Ik begreep van een enkeling die mee bingo-de, dat ze nog een kleurtje misten?! Maar ik kan je verzekeren, alle kleuren zijn aan bod gekomen de afgelopen weken. Wellicht een kleurtje gemist? Dus iedereen zou een volle kaart moeten hebben, dus je hoeft echt geen liedje te zingen als het niet klopt.

Maar gezien de waterpokken uitbraak hier in Schiedam, een beterschapskaartje met de leuke Weather Together bundel.



Gebruikte producten
Papier; Whisper White, Kraft, Real Red
Stempels; Weather Together (paraplu en druppels), Recht uit het Hart (sentiment)
Inkt; Dapper Denim, Real Red, Crumb Cake

Ik kruip nog even achter mijn hobbytafel, fijne avond! 

Geen opmerkingen: