dinsdag 12 juli 2016

Enjoy

Bij deze catalogus was het bij sommige sets gewoon liefde op het eerste gezicht, bladzijde 101 <3 want tja... hondjes, ik heb er gewoon een zwak voor.
Al staat de Pretty Kitty set ook erg hoog op mijn verlanglijstje. Maar Bella & Friends stond al op mijn planken en met die leuke spinnerkaartjes die overal opduiken, kon ik niet achterblijven.
Dus bij deze mijn spinnende papagaai rond Bella, Eva blijft ermee draaien, dus voor haar is deze spinner in elk geval geslaagd!



Gebruikte producten
Papier; Very Vanilla, Soft Sky, Sweet Lil'Things dsp (ret.)
Stempels; Bella & Friends
Ponsen, stansen; Layering Circles Framelits
Inkt; Stampin'pad Archival Jet Black, Smokey Slate. Wilde Wasabi, Soft Sky, Real Red, Wink of Stella
Embellisment; Fine Tipglue gebruikt als Crystal Effects

1 opmerking:

Margot zei

Wat gaaf! Ik heb deze set ook gekocht, samen met de katjes :)