dinsdag 28 juni 2016

To do list

Hebben jullie dat nu ook? Een super lange to do list waar geen eind aan lijkt te komen?
Hier in elk geval wel, nog even een cadeautje voor de stagiaire juf, nog even een bedankje voor de zwemjuffen, oh en dat ene kaartje, even opslaan want die moet ik zeker ook maken.
Nu zag ik challenge #258 bij DutchCardLovers dat ze om een lift vroegen, een zelf uitgekozen lift.
Alhoewel, mijn lift is meer een CASE geworden, ik blijf hem geweldig vinden.

Een plaatje om te zien toch?

Ondanks dat deze prachtige Butterfly Basics stempelset al enige tijd op mijn planken staat, blijf ik het een geweldige stempelset vinden. Het rubber is haast grijs gestempeld!
Ik heb de nieuwe In Color Dapper Denim gebruikt en stiekum nog wat bling toegevoegd als finishing touch.



Gebruikte producten
Paper; Dapper Denim cardstock, Shimmery White
Stempels; Butterfly Basics, Gorgeous Grunge
Ponsen, stansen; Butterflies Thinlits
Inkt; Dapper Denim, Versamark, Stampin' embospowder white
Embellisments; Rhinestones

Ik ga hier nog even aan de slag, Eva had vanmiddag een vriendinnetje mee naar huis voor de lunch.
Bere gezellig natuurlijk, maar 2 meisjes maken ook 2 keer zoveel troep. Fijne dag!

9 opmerkingen:

Rosina zei

Het is een schitterende lift geworden Judith....ik vind hem eigenlijk nog mooier in deze blauwe kleurtjes....zoooooo leuk!!!!

groetjes Rosina

An Smets zei

Mooie kaartjes, ik ga het op mijn to-do lijstje zetten ;)
Groetjes
An

Marjan K├╝ppers zei

Jouw lift/Case (is dat eigenlijk niet hetzelfde) is erg mooi, in een koele kleurstelling oogt het anders, maar zeker zo mooi! Heel goed gedaan! En erg leuk dat je meelift met ons, Judith.

Margot zei

Wat mooi! Dat blauw is prachtig! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Sarah zei

Mooi! De blauwe versie is knap.
Mijn to do list wordt eindelijk korter.

Danielle zei

Wat een beauty van een kaart, erg mooi gelift!! Prachtige kleuren heb je gebruikt.

Anja Curvers zei

Heel erg mooi hoor gaaf gedaan in die mooie blauw tinten. Leuk dar je meedoet bij DCL.

Nicole Parmentier zei

Inderdaad een prachtige kaart! En een hele mooie lift in blauw!! Toch handig als je dezelfde stempels in de kast hebt staan ;-)

Ellen zei

Mooie kaart heb je gelift met een fantastisch resultaat!
Bedankt voor het meedoen met DCL.
Groet Ellen