zondag 5 juni 2016

Recht uit het hart

Wat is het toch een feest om met nieuw speelgoed te mogen werken.
Ik heb voor de Liftchallenge #105 de allernieuwste Nederlandstalige aanwinst uit de catalogus gebruikt.
De bundel sloeg in eerste instantie een klein gat in mijn budget, hij kost namelijk € 72,- euro echter heb je voor dat geld dus 18 stempels en 10 dies, wat neerkomt op slechts € 2,57 per item. Klinkt ineens een stuk leuker toch? En die dies... Die teksten... SO PRETTY!!!

http://www2.stampinup.com/ECWeb/ProductDetails.aspx?productID=143214

Nouja, genoeg gerekend, tijd voor mijn lift! Ik wilde beslist geen bloem gebruiken, zoals je ziet is dat bijna gelukt, haha, wellicht word het volgende kaartje bloemloos.


Voor nu nog een fijne zondagavond, ik dek dat ik stiekum nog even achter mijn hobbytafel kruip.

Gebruikte producten

Cardstock whisper white, watermelon wonder
Inkt Archival black, Emerald Envy, Watermelon Wonder & marker, So Saffron, blenderpens
Stempels Recht uit het Hart, Timeless Textures

8 opmerkingen:

Bianca zei

Mooie kaart! Deze set staat nr. 1 op mijn lijstje....

Bianca zei

Mooie kaart! Deze set staat nr. 1 op mijn lijstje....

Sarah zei

Mooi gedaan!

Marit zei

Oh mooi Judith!

Je@net zei

Wat mooi gedaan, Judith!

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Leuk gemaakt Judith, helaas kan ik de blijheid over de set niet met je delen..maar jouw kaartje komt zeker recht uit het hart..fijne avond nog...

Cornelie zei

Haha, bíjna geen bloem te zien op je kaart ;-) Erg leuk gedaan, dank je wel voor je inzending!

Marjan Küppers zei

Mooie lift in leuke kleuren! Haha, bijna geen bloem, nee. Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge!