zaterdag 25 juni 2016

Kikkerdril

* 27 juni eerstvolgende verzamelbestelling, bestel je met mij mee? mail; jcm.liefting@gmail.com *

De stempelset Playfull Background kregen we bij On Stage in Amsterdam, half april.
Op de terugweg in de trein, na een lange dag, kwamen er dus wat melige dingen voorbij.
Zo zag Ellen er al heel snel Kikkerdril in en met Jar of Love en Love You Lots op de planken, de uitgelezen kans om ermee aan de slag te gaan!

Playful Backgrounds Photopolymer Stamp Set Jar of Love Photopolymer Bundle Love You Lots Clear-Mount Stamp Set


 

 

Ik heb totaal geen idee wat ik er verder mee moet, maar stiekum is mijn kikker wel hardstikke cute!

Gebruikte producten
Cardstock; Whisper White 
Stempels; Jar of Love, Playful Background, Love You Lots
Stansen; Everyday Jars Framelits
Inkt; Versamark, Stampin' embospowder silver, Archival Basic Black, Soft Sky, Emerald Envy
Maar ik ga voor mijn eigen kikkertje de zwemtas inpakken, ze mag zometeen een uurtje extra zwemmen, dan nog 4 lessen en 8 juli is het zover, afzwemmen voor haar A diploma en dan de vlag uit! Fijne zaterdag!




Geen opmerkingen: