zaterdag 11 juni 2016

Just 4 Goldens!

Enige tijd geleden werd ik wederom door Agnes benaderd, of ik een serie kaartjes wilde maken voor een nestje Just Goldens, Golden Retrievers.
Het begint inmiddels een beetje traditie te worden dat ik voor de jarige hondjes met een uniek kaartje uit de hoek kom. Dus ook voor deze scheten die alweer 4 werden!


Nu heb ik vorig jaar speciaal voor Agnes de set Wilderness Awaits gekocht en ook deze heb ik voor deze serie kaartjes weer gebruikt. Dus nu volgt er een hele serie foto's om een beetje een impressie te geven wat de hondjes en hun baasjes op de deurmat aantroffen.







Ik vind het uiteindelijk een geweldig leuke serie geworden, hopelijk jullie ook!

Gebruikte producten
Cardstock; Sahara Sand, Early Expresso, Real Red, Naturals White (ret.)
Stempels; Wilderness Awaits, Wetlands, Celebrate Today, Numbers of years & stansen
Inkt; diverse stampin markers, early expresso, real red, sahara sand, old olive, emerald envy en een blenderpen
Stansen; Large Numbers, Layered Circles, Circle Card thinlit (ret.)

Voor nu een hele fijne avond! Morgen ben ik weer van de partij met wat nieuwe kleurtjes voor de Bingo!

1 opmerking:

Diny zei

ik vind het een pracht serie Judith....heel erg leuk gedaan!
Groetjes Diny