maandag 6 juni 2016

Goud

Zaterdag stapte broerlief binnen en die zocht een trouwkaartje, met een vrij lege kaarten caroussel betekende dat zuslief aan het werk kon.
Met challenge #256 bij Dutch Card Lovers "goud" in mijn achterhoofd gestart met het hart uit te stansen wat mijn broertje en zijn vriendin super mooi vonden.


Ik heb wat bloemetjes, de banner en het sentiment geembost met goud embospoeder, wat pareltjes her en der en mooi papier! Aan de binnenzijde een klein envelopje van vellum gemaakt met het envelop punchboard zodat daar het trouwcadeautje in kan. Ik zeg een geslaagd trouwkaartje, wat vinden jullie?




Gebruikte producten
Cardstock; Whisper White, Vellum Gold foil, Gold Foil dsp uit de Pop of Pink set
Stempels; First Sight, Bloomin' Love
Inkt; Versamark, goud embossingpoeder
Stansen; Bloomin' Heart Thinlits Dies, Large Numbers Framelits Dies en de Precision Base Plate
Envelop Punchboard

Voor nu een fijne middag, ik ga nog even met Eva genieten in de tuin  voor ik me op het eten stort.

3 opmerkingen:

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Mooi kaartje, leuk dat goud op de achtergrond en in de bloemetjes..gezellig dat je broertje komt kaartshoppen bij jouw!

Margot zei

Prachtig! Dat hart is supermooi! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

Marjan Küppers zei

Erg mooi, romantische en chique kaart, helemaal top voor zo'n gelegenheid! Dank je wel voor het meedoen met DCL.