zondag 26 juni 2016

Enjoy your day!

* Morgen bestel ik, geef vandaag nog jouw bestelling door jcm.liefting@gmail.com *

Ik kan het haast wel van de daken schreeuwen, vanmorgen kreeg Eva na zwemles "DE BRIEF"
.
8 juli mag deze kanjer afzwemmen!

Voor de oplettende Bingo-volgers, er is een foutje in het plaatsen van de kleurtjes geslopen, Blushing Bride en Daffodil Delight zijn dubbel voorbij gekomen. Houd het er maar op dat ik dat erg mooie kleurtjes vind dat ik ze daarom graag voorbij zie komen. Van de week verschijnen er weer nieuwe kleurtjes.

Gisteravond, tja er was na twee dagen rust weer voetbal op tv, ben ik achter mijn hobbytafel gekropen. Ik had Liftchallenge #106 gezien. Een schets, waarbij ik beslist geen bloemen wilde gebruiken (zei ik dat de vorige keer niet ook al?!). Maar deze keer is het gelukt.
Er rolde zowaar een mannenkaart uit mijn handen, zo zomaar ineens lag hij voor me!



Gebruikte producten
Paper; Whisper White, Basic Black en Real Red Cardstock, Pop of Pink DSP
Stempels; Badges & Banners
Ponsen; Best Badge & Duet Banner
Inkt; Archival Basic Black
Embellisments; Candydots (ret.)

 

Maar voor nu nog een hele fijne zondagmiddag, wij gaan proosten!

2 opmerkingen:

Cornelie zei

Nou het is gelukt! Een bloemloze lift ;-) Mooi strak, en perfect voor een man. Mooi gedaan, dank je wel!

Marjan K├╝ppers zei

Mooie, absoluut stoeremannen lift!Fijn dat je meedoet, erg leuk!