zondag 8 mei 2016

Split top box

* 30 mei en 1 juni gaan er weer verzamelbestellingen de deur uit, bestel jij mee? *

Moederdag, het zonnetje schijnt en ik zit te bloggen! Dochterlief ligt in het zwembad voor een twee uur durende zwemles en papa doet op zondag de zwemles.
Dus net eventjes de was weggestreken, spulletjes voor het ontbijt straks staan al klaar.
Nu mijn moederdag cadeautje showen, want iets zelf gemaakt blijft toch het mooiste om te krijgen.
Ik heb voor mijn schoonmoeder de leuke split top box gemaakt die ik hier tegenkwam bij de tutorials van Splitcoaststampers. Natuurlijk heel eigenwijs wel wat aangepast, maar het eindresultaat is absoluut voor herhaling vatbaar!





En uiteraard de vulling...





Gebruikte materialen; Botanical Garden bundel (stempels, stansen en DSP), Sentimenten Stamp set, Er is er één jarig, hoera, hoera! stamp set, Fluttering textured embossingfolder, stampin trimmer, rhinestones, white perfect accents, diverse kleuren Stampin' pads, markers en cardstock.

Voor nu wens ik jullie een hele fijne, zonnige zondag!

1 opmerking:

Je@net zei

Ziet er weer super gaaf uit, Judith. Daar zal je schoonmoeder blij mee zijn.
Fijne dag gewenst.