woensdag 11 mei 2016

Something old, something new...

Ken jij dat ook? Dat je iets ziet waarvan je absoluut zoiets hebt, dat MOET ik hebben en vervolgens beland het op de plank en doe je er niks mee.
Herkenbaar? Vast wel.... Ik had dat met de leuke hostess set Love You Sew

Love You Sew Clear-Mount Stamp Set by Stampin' Up!

Stond gewoon nog ongebruikt op mijn plank terwijl hij bijna retired is, maar er kwam iets voorbij op pinterest en toen moest ik beslist aan de slag, met deze set en de nieuwste InColors!



Ik kan wel wennen aan deze mooie (tropische) kleurtjes! Jij?

Gebruikte materialen; Stampin' Up! Love You Sew, Stampin' Up! In Colors 2016-2018 stampin pads en markers, Peekaboo Peach cardstock, Stampin' Up! stampin pad Archival Black, Whisper White cardstock, Stamp-a-Ma-gic

4 opmerkingen:

Diny zei

Schitterend Judith....toch zond om niet te gebruiken he!
Groetjes Diny

Rosina zei

Heel mooi dit kaartje Judith...zo leuk dat stempeltje...en het is een prachtige set ....kan gebeuren hè dat die uit het zicht ligt

groetjes Rosina

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hij is heel gááf Judith. Gelukkig dat je inspiratie vond ;p
Lieve groetjes Miranda

Je@net zei

Mooie kleurtjes en een super leuke kaart, Judith!