maandag 16 mei 2016

Loei leuke dag!


*30 mei verzamelbestelling*
voor de laatste extra voordelige bundels met 15% korting en papier voor de oude prijs

Vandaag waren de campine boerderijdagen, wij hadden Eva beloofd om heen te gaan. Gister al samen met Eva geknutseld, een klein bedankje voor de boer.
Eva heeft voor mij twee keer de bakersbox uitgestanst, vervolgens met potlood wat vlekken getekend en gezamelijk met zwarte stift de vlekken gekleurd, heerlijk samen bezig!



Voor wie mij volgt op facebook, die hebben kunnen zien dat ik van het weekend mijn Roskagkar met ponsen heb opgeruimd en afgestofd (note to self; zet hem niet in de zon, ponsen zijn heuse stofmagneten) zo kwam ook de uilenpons weer boven drijven. Hier heb ik een leuk koetje meegemaakt om het pakje vol chocolaatjes op te leuken. Het gras heb ik met de fringe scissors gemaakt en vervolgens wat sprietiger geknipt.



Vanmorgen dus vroeg dag, want er kon een klein iemand niet wachten. Een voordeel is wel, je bent er lekker op tijd en is het nog een beetje rustig. Eva heeft genoten, de stormbaan, touwtrekken, koemelken, pony borstelen, schmink, de kalfjes en uiteraard het proeven. Een echte aanrader. Dus is er een Campina boerderijdag bij jouw in de buurt, zeker gaan!

Stormbaan


 
Girlpower bij het melkbusheffen




Wij hebben genoten en de boer straks hopelijk ook van zijn chocolaatjes na een drukke boerderijdag!


1 opmerking:

Je@net zei

Wat een leuk weggevertje hebben jullie zo samen gemaakt.
Leuke foto's ook!