vrijdag 27 mei 2016

#imbringingbirthdaysback

Woensdagavond kwam er op facebook voorbij dat donderdag de Slager jarig was, met de mededeling wie jarig is trakteert.
Waarop Juud met haar grote mond schreef, wie jarig is verdient een kaartje.
Nu weten jullie waarschijnlijk allemaal net zo goed als mij, dat mannenkaarten niet mijn ding zijn.
Maar in het kader van de hype #imbringingbirthdaysback en mijn grote mond, ging ik donderdagochtend aan de slag.
Helaas geen slagerij- of varkens- of koeienstempels, dus ik gooide het op leeftijd, iedereen blijft graag jong, nietwaar?



Nadat ik Eva donderdagmiddag na de lunch terug naar school bracht, ging ik gewapend met mijn kaartje en de ballonnen tekening van Eva naar de Slager.
Bij deze dan ook nog eens digitaal, gefeliciteerd!

1 opmerking:

Jolanda zei

En?vond hij het een leuk kaartje?