donderdag 26 mei 2016

Bloghop!


Welkom op de bloghop georganiseerd door Team Utopia, Stampin’ Up! demonstratrices!
Deze bloghop staat helemaal in het teken van producten uit de nieuwe Stampin’ Up! Annual catalogus 2016/2017. Als het goed is kom je hier via het blog van Gerreke.
Zoniet, start hier bij mij en je eindigt vanzelf bij Gerreke als je alle pagina's hebt gezien.
Het is leuk om blogberichtjes te lezen, mooie dingen te bekijken maar bovenal inspiratie op te doen!


Ondanks een eindeloze wensenlijst, helaas nu een beperkte keus voor ons demo's tijdens de pre-order periode. En ja, wat laat je dan zien tijdens een bloghop? Ingrid Ottens inspireerde mij om het giftbag punchboard van stal te halen. Dus heb ik deze bloghop voornamelijk gebruik gemaakt van het punchboard, de supergave duet banner pons, de nieuwe stempelset Lots of Love en het mooie specialty DSP Pop of Pink (uiteraard vanaf volgende week verkrijgbaar in de shares!).




Met het giftbag punchboard kan je zoveel meer als enkel tasjes!


 




Zelfde cardstock, zelfde designpapier, zelfde punchboard maar heel verschillende uitvoeringen! Super als workshop, dus die hoop ik binnenkort in te plannen!
Maar ooit begon ik met stempelen voor de kaartjes, dus ik kon het niet laten om ook nog een kaartje te maken. Een kaartje vol beessies, met heel veel masking en stamp-a-ma-jig! 



En heb ik je kunnen inspireren?
Niks meer missen? Leuke (win)acties? Volg mij via dit blog en/of via facebook.

Ga nu verder naar het blog van Jacqueline of gebruik de buttons hieronder.
Veel "hop" plezier! 


27 opmerkingen:

Krista Kelchtermans zei

Waw! Zo mooi! En wat een leuke kleuren dat je gebruikt hebt!

digitalie zei

Wat een ongelooflijk mooie dingen Juud! Ik krijg nog veel meer ideeen hiervan :)

Groetjes Natalie

Crejabeja zei

Prachtig geheel bij elkaar !!! moet me Stampin Up - Gift Bag Punch Board nog ontmaagden ;)
Je kaart is geweldig met al die Ladybugs !!!

Rosina zei

Oooooohhh Judit wat een super gave creaties heb je gemaakt...SCHITTEREND!!!

groetjes en een fijne donderdag
Rosina

Agreable.stampin.fun zei

Joh jij bent druk geweest en met een top resultaat...
Wat een verschillende soorten doosjes zeg.
Vooral die lieveheersbeestjes kaart vind ik mega leuk.

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat gaaf gemaakt allemaal Judith! Jij bent echt creabeja geweest! Zo leuk die beeessssies...groetjes Ingrid

Marlieke zei

Judith!! Wat ben je actief geweest. Wauw! En alles even mooi. Ik word hier helemaal vrolijk van!

SoStampFul zei

HELEMAAL LEUK zeg, al die doosjes. Dat mag je mij ook wel eens vertellen hoe je die maakt met het PB. en die kaart is beestig leuk.

marion zei

wat een doosjes, giftboard moet nu maar eens gebruikt gaan worden, staat te verstoffen hier. dank je voor de inspiratie....en je kaartjes SUPER

Jacqueline Higler zei

Hoi Judith,

Dit papier en dan met die leuke clutch dat vind ik zeker een aanrader zeg. Je hebt me weer op ideeen gebracht. Ga zo direct aan de slag.

Groetjes jacqueline

Bianca zei

Super, Juud! Hele mooie set zo samen!

Anne Marie de Koter zei

Weer een echte Juud productie ... wat een gezelligheid al die lieveheersbeestje bij elkaar .... lijkt wel een SU On Stage ;)

Anne Marie de Koter zei

Ik vind je doosjes trouwens wel errug leuk! Als ik nu heeeeeeeel lief kijk xx

Ingrid zei

Wat leuk dat ik jou ook eens kan inspireren, wat een gave doosjes heb je gemaakt, ze zijn stuk voor stuk leuk. Ook modelletjes die ik nog niet kende ;) De kleurencombi is ook hartstikke gaaf, bedankt voor de inspiratie!
Groetjes Ingrid

Yvonne van Bruggen zei

Wat mooi gedaan Judith! Leuk!!
Groetjes, Yvonne

Cynthia van der Wilk zei

Leuke projectjes. Die lieveheersbeestjes zijn super.

Ellen Hamhuis zei

Wat een pracht-doosjes! En al die lieveheersbeestjes, vast veel werk maar het resultaat is dan ook SUper!

Petra L zei

Wat schitterend leuke doosjes met lieveheersbeestjes Judith. Heel erg leuk!

Henriette Severt zei

Wauw. Jij bent echt los gegaan met de punch board. Leuke doosjes!!! En die kaart is helemaal SU-per.

Nicole Parmentier zei

Zo leuk!! Vooral die kaart met al die lieveheerbeestjes.. geweldig!

Marielle Zeeman zei

Die clutch is leuk

vrolijkheidzelve zei

Wat ontzettend leuk om de diversiteit van de giftbag punchboard te zien!

Ik vind je kaart ook helemaal leuk :D

De stempelset was ik al verliefd op, te leuk deze stempels :D

Liefs, Ilona

Ingrid zei

Wow! Wow! Wow! Groetjes Ingrid

Hannie rutgers zei

Geweldig!

Susan Wevers zei

Inspiratie voor tien!
Wat leuk die doosjes met het punchboard!

Hannie rutgers zei

Geweldig!

Jolanda zei

Helemaal blij wordt ik van deze blogpost, alles zo mooi op elkaar afgestemd, vooral de kaart met al die lieveheersbeestjes is helemaal top!