woensdag 20 april 2016

On Stage!

Overal zie ik verslagen over On Stage, tja, ook ik was daar, dus zal ik dan ook maar?!
Mijn toppunt bij On Stage, was na aankomst met het OV (je gaat verdorie eens per jaar met de trein en op welk traject zijn er werkzaamheden, ja precies... de mijne! Goeie timing NS!) het zien van twee van mijn downlines, Anne Marie en Ellen.


Zo leuk om elkaar in het eggie te zien, geld overigens ook voor andere teammaatjes hoor!
Gelachen, gekletst, gefreubeld en mogen kwijlen over de nieuwste catalogus.



Mijn swapjes hebben jullie zaterdag al gezien of zelfs mogen ontvangen... De Swap-oogst heb ik echter alleen nog op facebook gedeeld, dus bij deze een tafel vol inspiratie!


Na een lange dag en wederom een voorspoedig treinreisje richting Schiedam, plofte ik lui op de bank met een geweldige (ja hij is echt helemaal het einde!) catalogus en mijn gekregen notitieboekje van Natalie (Knutsellab) om aan mijn veel te lange verlanglijstje te beginnen.



.





Geen opmerkingen: