zaterdag 16 april 2016

On Stage Swaps

Vandaag is het zover, voor Stampin' Up! demo's is er vandaag in Amsterdam On Stage!
Het moet het spektakel van het jaar worden.
Bij zo'n spektakel hoort swappen, het ruilen van ideetjes en lekker inspiratie opdoen.

Ik heb een mandje vol gemaakt, inmiddels staat die al in mijn trolley. Mijn wereldreis naar Amsterdam gaat met de trein, uiteraard heeft NS werkzaamheden gepland, speciaal om mij te pesten. Maar we laten ons niet uit het veld slaan.

Echter wilde ik niet alleen swappen met collega demo's, zo is er vandaag bij een aantal van jullie ook deze swap op de deurmat gevallen. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
De Going Places stempelset, het Going Places DSP ik vind ze geweldig leuk, zoals je wel kan zien.






Alle gebruikte producten zijn terug te vinden in de lopende catalogi.

3 opmerkingen:

Je@net zei

Ziet er super gaaf uit, Judith.
Fijne dag gewenst!

Rosina zei

Je dagje Amsterdamis inmiddels al wel bijna voorbij rond deze tijd...of je kan er nog een heerlijk stapavondje aan vastplakken...
Je swap attenties voor je stampin up maatjes zijn prachtig gemaakt


groetjes Rosina

Diny zei

Prachtig Judith....en wat zal je genoten hebben in Amsterdam!
Groetjes Diny