dinsdag 26 april 2016

Koper!

Nee, helaas nog geen koper voor ons huis. Ik bedoel de allernieuwste Koper-embospoeder van Stampin' Up!
Deze beauty is vanaf 1 juni te bestellen, eindelijk een koper embospoeder zonder groene gloed maar gewoon echt prachtig, gepoetst koper.
Ik zeg een musthave voor op je verlanglijstje, evenals het matchende de metallic thread.




Ook de achtergrond stempel die ik heb gebruikt, Playful Backgrounds, is vanaf 1 juni te bestellen. Die open cirkels vind ik echt helemaal geweldig! Ik ga hier nog even aan de slag, vanavond beland er weer een nieuwsbrief in jullie mailbox, dus tot dan!

3 opmerkingen:

Je@net zei

Prachtige kaart, Judith!

Rosina zei

Heel mooi dit kaartje judith, een prachtige vlinder erop....heel gaaf...

groetjes Rosina

Marielle Zeeman zei

Erg inspirend judith