zondag 24 april 2016

Diamond Flower Power

Ik had mij stellig voorgenomen, ik ga consequenter bloggen. Dus bij deze!
Bij Cards & Scrap Inspiratieblog hebben ze als maandchallenge "Flower Power".
Met de prachtige Botanical Flower bundel op mijn plank moest ik daar natuurlijk mee aan de slag.
Ik kreeg van de week de vraag, Botanical op de retiredlist, gaan ze er dan echt uit?
Maar ik kan je mededelen, Botanicals komen terug in de nieuwe catalogus, ze zijn dan echter niet meer als voordelige bundel (stempels, stansen en DSP) te bestellen.
Dus staat deze bundel nog op je verlanglijstje? Bestel hem dan nog voor 1 juni extra voordelig!

Ik had de Diamond Foldbox met het Giftbag Punchboard al heel lang, heel hoog op mijn To Do-list staan. Het kwam er steeds niet van, tot vanmiddag. Echt, in een handomdraai een exclusief doosje waar voldoende inpast! Mooi papier, iets om op te pimpen, vulling en voila een super gave box!



 

  


Voor de alerte Stampin' Up! volgers... Een nieuwe InColor 2016 - 2018 Emerald Envy en het mooie Affectionately Yours Specialty DSP.

Gebruikte materialen; Botanical Builder Framelits, Sponge Daubers, Giftbag Punchboard, Cardstock Emerald Envy/Daffodil Delight/Basic Black/Watermelon Wonder, Inkt Watermelon Wonder, Gluedots

3 opmerkingen:

Rosina zei

Schitterende doosjes Judith....zooooo gaaf die mooie bloem erop...
groetjes Rosina

Diny zei

Prachtige bloem op de doosjes....ze zijn schitterend Judith!
Groetjes Diny

Je@net zei

Wat een super leuke doosjes, Judith!