zondag 20 maart 2016

Spring

* 29 maart LAATSTE bestelmogelijkheid tijdens deze Sale a Bration *

Vandaag is het eindelijk lente, na alle verkoudheidjes en griepvirussen kan die me niet snel genoeg beginnen.
Gister heeft Michel samen met de buurman een schutting geplaatst in de tuin.
Eva en ik zijn na het opruimen van de oude schutting, lekker binnen aan tafel gaan freubelen.
Terwijl Eva een mooie tekening maakte voor Tante, waar we 's avonds na het klussen heerlijk mochten aanschuiven voor een gezonde schijf van vijf (lees; pizza) speelde ik met de bloemetjes uit de mooie, veelzijdige Botanical set.


Het klinkt verschrikkelijk duur, want deze prachtset is maar liefst € 63,25
Maar hiervoor krijg je een set mooie stempels, een serie stansen om van te kwijlen zo mooi!!! En ook nog eens matchend Design papier en als klap op de vuurpijl uiteraard een prachtig Sale a Bration item naar keuze!

Ik heb mijn boeketje vrij simpel gehouden, want heel veel hebben die mooie bloemen echt niet nodig!


  

Ik wil dit bloemenkaartje graag mee laten doen aan de maandchallenge bij Cards & Scrap "Black Background".

Maar ik ga hier broodjes smeren, Eva wil zometeen naar de opening van het Speeleiland dus de middag is weer gevuld, hopelijk prikt het zonnetje er nog door heen.
Fijne zondag!

2 opmerkingen:

Je@net zei

Wow...wat een prachtige kaart heb je met deze set gemaakt, Judith. Vind 'm schitterend!

Ellen zei

Wat een leuke kaart, de zwarte achtergrond komt heel mooi uit zo! Bedankt voor het meedoen met Cards & Scrap. Groetjes Ellen