vrijdag 4 maart 2016

Gekleurd!

Het is al even heel stil op mijn blog, dat betekent niet dat ik niet freubel of stil zit,
maar er zit helaas maar 24 uur in een dag en die lijken om te vliegen!
Vorig weekend heb ik heerlijk een dag gefreubeld met Roeline en Ellen.
Ze hebben me zelfs aan het kleuren gekregen!
Woensdag een supergezellige workshop gedaan, Up up away, met een workshop uit de oude doos.
Mijn allereerste workshop, het dooskaartje in een compleet nieuw jasje met heel veel ballonnen gestoken.

Maar voor vandaag mijn kleurwerkje, waar ik stiekum, als niet kleurster, best trots op ben!



Ik wil mijn kaartje graag mee laten doen aan het kleurenpalet bij challenge #249 bij Dutch CardLovers
Voor nu een heel fijn weekend! Ik kruip lekker lui op de bank voor het nieuwe seizoen House of Cards.

3 opmerkingen:

Rosina zei

Heel mooi kaartje Judith...zo mooi die ingekleurde bloem en ook de randjes zijn heel leuk gemaakt...

groetjes en een fijn weekend
Rosina

Je@net zei

Wow...ik vind 'm mooi geworden, Judith!

Diny zei

Wat een GAAF kaartje Judith....prachtige bloemen en de randjes....zo leuk!
Groetjes Diny