zaterdag 16 januari 2016

Schuifkaartje!

Vorige week zaterdag schoven de eerste dames bij mij aan tafel.
Naast de nieuwe catalogi, konden ze ook wat nieuwe producten uittesten.
Omdat momenteel de schuiftechniek helemaal "hot" is, hebben we een schuifkaartje gemaakt wat (los) kan staan. Op facebook had ik ze al geplaatst, maar hier nog niet.
Bloggen kost net even meer tijd, maar ik beloof dat ik mijn blog wat beter bij zal houden.





Blijf het een geweldige veelzijdige techniek vinden, met vele mogelijkheden. En het designpapier is gewoonweg geweldig! Heerlijk die kleurtjes die eraf spatten.
Wil jij nu ook dit geweldige papier? Maar vind je het blok te groot? Ik heb dit prachtige papier in de share!



Built for Free Using: My Stampin Blog

5 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een leuke en feestelijke kaartjes, Judith. Lekker vrolijk met die leuke papiertjes en ballonnen!!

Rosina zei

Hele leuke verjaardags kaartjes Judith..mooi modelletje en ook prachtig papier gebruikt...

groetjes Rosina

Freubelmina zei

Ze zijn erg leuk!
Freubelgroetjes, Wilma

Evy G zei

Dat ziet er ontzettend leuk uit! Vrolijke kleurtjes! Ik vind het modelletje erg mooi, kan ik ergens lezen/zien hoe je het kan maken?

Margo zei

Ze zijn geweldig !
Groetjes
Margo