donderdag 21 januari 2016

Kerst #3

*aanstaande maandag, 25 januari, gaat er een verzamelbestelling de deur uit*

Gisterochtend, hadden we ondanks ziekte, een bere gezellige crop ochtend! En we waren nog productief ook. Eva was thuis, ze is nog altijd niet helemaal lekker, maar schoof wel aan de tafel, doos markers erbij en haar "Zoo Babies" 5 jaar en zo goed met inkt en stempels!

Maar genoeg over mijn moederlijke trots, donderdag, kerstkaartendag! Ik wil dit kerstkaartje gelijk mee laten doen aan challenge #246 bij DutchCardLovers "sneeuw" 



Voor nu een fijne dag, ik kom straks een rondje buurten naar jullie kerstkaartjes!

Built for Free Using: My Stampin Blog

14 opmerkingen:

Je@net zei

Prachtige kerstkaart, Judith.
En mijn complimenten voor Eva, wat een leuke kaart heeft ze gestempeld!

trijntje zei

Wat een leuke kaart Judith. Deze stijl is ook erg mooi. Groeten Trijntje

Marlieke zei

Heel mooi kaartje! En arme Eva ook ziek ja? Nou, lekker dat ze even heeft kunnen stempelen. Mooi werk! Femke vindt het ook zo heerlijk om met mij mee te kijken / mee te doen.

Diny zei

Prachtig kaartje Judith....en wat heeft Eva ook goed haar best gedaan! Gezellig he om samen te knutselen!
Groetjes Diny

anneke's creaties zei

wat een mooie winterse kaart

groetjes anneke

Marijke zei

Een prachtige kaart met een mooie stempel. Je dochter heeft ook goed haar best gedaan maar zal veel afkijken bij haar mam denk ik zo!! Bedankt dat je meedoet met 52WTC. Veel succes, groetjes Marijke.

Marjan Küppers zei

Mooi hoor, gaaf is je kaart! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

Suzan zei

Prachtig kerstkaartje Judith!
Groetjes Suzan

!neke zei

Mooie kaart en moederlijke trots..... je moet het koesteren !!!

groeten Ineke

Margot zei

Je dochter kan beter stempelen dan ik! Mooi die 'omgekeerde embossingsneeuw'! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Rosina zei

Wat een mooi kerstkaartje Judith...en leuk is dat hè om samen met Eva zo lekker te freubelen....

groetjes Rosina
DT 52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel stijlvol in dat wit met zilver Judith.
Lieve groetjes Miranda

Nancy Soetaert zei

prachtige kerstkaart, van wie zou je dochter haar talent geërfd hebben?!?
groetjes, nancy

Syl(via) zei

Mooie kaart in mooie kleuren. gr. Syl(via)