woensdag 13 januari 2016

Kerst #2

Ik ben totaal niet content met de foto resultaten, want ze doen de kaart absoluut geen eer aan.
Maar met de weersverwachting en het missende lichtknopje buiten, zal het fotolicht voorlopig niet beter worden vrees ik.
Maar de vraag bij 52 weeks to Christmas was dieren, dus ik heb de eland uit de Wilderness set losgelaten op mijn embosfolder.
Een techniek die ik al heel lang wilde uitproberen, maar wegens tijdgebrek... Dus bij deze een eland, tussen/achter/voor de bomen.



Nou, ik ga hier met de hondjes lopen. Fijne avond en tot blogs!

Built for Free Using: My Stampin Blog

4 opmerkingen:

Gaby Dierx zei

Heel mooi!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Margo zei

Wat een prachtige kaart ! Heel mooi gedaan !
Groetjes
Margo

Suzan zei

Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt Judith!
Groetjes Suzan

marian zei

Mooie kerstkaart,\Groetjes van Marian.