zaterdag 30 januari 2016

Its my party!

* 1 februari gaat er weer een verzamelbestelling de deur uit, bestel je mee?!?*

Deze zaterdag morgen is het echt my party! Zometeen ga ik met een stel leuke meiden aan de freubel.
Ik heb een leuke thee workshop bedacht, dus de thee en bijbehorende chocolaatjes staan al klaar voor een ochtend voor creativiteit en gezelligheid!
Dus vandaag laat ik jullie dit feestelijke kaartje zien, morgen show ik de workshop!



Built for Free Using: My Stampin Blog


En tja, als je dan toch in feeststemming bent, ook nog een vrolijk confetti kaartje! Het midden leent zich perfect voor een gouwe ouwe, een sentiment uit de tijdloze set Sassy Salutations.



Voor nu een fijne zaterdag, ik ga alvast de waterkoker en de senseo klaarzetten! Tot blogs!


Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen: