zondag 10 januari 2016

Ik wens je...

Ik zag de nieuwe challenge #98 bij de Liftchallenge, stempelen over een maskvel heen en deze omlijnen met een fineliner.
Met een verzameling maskvellen in de kast moest dit lukken, maar sommige waren echt te dik, te druk, te veel gaten etc. etc. etc. er belandde dus een hoop probeersels in de prullenbak.
Tot ik mijn bokeh maskvel had en de honingraad stempel uit de mooie Butterfly Basics stempelset.
Ik heb de honingraad gestempeld en vervolgens omlijnd met dezelfde kleur marker.
Daarnaast, kon ik het niet laten om er een zonnestralen maskvel op te leggen, en er voorzichtig een lichtgele inkt overheen te spritzen, om iets meer diepte in de kaart te krijgen. Vervolgens een prachtig sentiment gebruikt van het Scrapbook atelier.



Ondanks de prullenbakvulling, vind ik deze kaart persoonlijk goed geslaagd, leuke techniek, die ik zeker nog eens zal gebruiken!

Built for Free Using: My Stampin Blog

5 opmerkingen:

Diny zei

Wat een schitterend kaartje Judith!
Groetjes Diny

Je@net zei

Wauw...zeker geslaagd, Judith. Vind het een prachtige kaart geworden en wat een mooie tekststempel heb je erbij gebruikt!

Rosina zei

Heel mooi kaartje Judith...mooie vlinder met een geweldige tekst erop...en ook heel leuk in die warme gele kleurtjes

groetjes Rosina

Marjan Küppers zei

Subtiele achtergrond die je creëerde en de vlinder past er heel mooi bij, een gaaf kaartje! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge!

Cornelie zei

Ja idd, niet ieder stencil leent zich voor deze techniek, maar deze lift is erg mooi geworden! Alles matched zo goed. Dank je wel voor het meedoen!