woensdag 6 januari 2016

Gouden bruiloft

Ik werd onlangs door een vriendin gevraagd of ik een kaart wilde maken voor haar ouders, die vandaag 50 jaar getrouwd zijn.
Google vertelde mij dat dit een gouden huwelijk is, dus papier op tafel, mijn gouden inkt ernaast en gaan.
Op facebook plaatste ik al een sneakpeek van wat ik met de nieuwe Timeless Textures deed.
En nu dus de eindresultaten.
Ik heb een schuifkaartje gemaakt wat kan staan.




Naast de envelop ook de binnenkant in dezelfde stijl

Rob en Ineke, via deze weg uiteraard ook van harte gefeliciteerd met jullie gouden huwelijk! 

Built for Free Using: My Stampin Blog

3 opmerkingen:

Margo zei

Wat prachtig zeg ! Heel mooi wat je met de randen hebt gedaan !
Groetjes
Margo

Je@net zei

Wat een mooie kaart voor een gouden bruiloft, Judith!

Sarah zei

Prachtig gedaan !!
Liefs Sarah