maandag 11 januari 2016

Fly!

Zaterdag maakt ik tijdens een workshop schuifkaartjes en 's middags zag ik een schuifkaart die moest ik gewoon ook maken!
Ik heb de stempel Worldmap afgedrukt op shimmery paper om vervolgens in te sprayen met een mix van water/alcohol en soft sky refill. Dit afgedept, zo krijg je een wat vervaagde look.
Om het vliegtuig te laten vliegen heb ik de word window pons gebruikt om een schuifsysteem te creeeren.





Ik wil dit kaartje graag mee laten doen bij challenge #36 bij Stampin Your Way challengeblog "vervoer".

Voor nu een hele fijne dag, ik ga eerst eens aan de strijk, tot blogs! 





Built for Free Using: My Stampin Blog

4 opmerkingen:

Rosina zei

Je kaartje is schitterend Judith...mooie stempel en ook de achtergrond is geweldig leuk...
mijn strijk is inmiddels klaar....en buiten regent het ....dussss ik mag bloggen ...
groetjes Rosina

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie, leuke kaart Judith. Gaaf gemaakt met dat schuifsysteem. Ik heb nog meer op je blog zitten neuzen en je maakt erg leuke, mooie creaties. Je hebt er een fan/volger bij hoor.
Lieve groetjes Miranda

Jane zei

Mooie kaart. Leuk zo'n schuifkaart.
Gezellig dat je mee doet bij SYW.

Groetjes Jane

Saskia Haller zei

Leuk idee zo vliegt hij echt, bedankt voor het meedoen bij Stampin your Way CHALLENGE!!