maandag 28 december 2015

Zoo Babies

Het aftellen kan gaan beginnen! 31 december trakteren 24 teammaatjes en ik, jullie op een bloghop vol Stampin' Up Nederland inspiratie uit de allernieuwste Seasonal en Sale a Bration folder.
Houd mijn blog in de gaten en hop lekker mee!



Vandaag heb ik even vluchtig gespeeld met een "gouwe ouwe" Zoo Babies, met de schets van challeng #118 bij SU-per Challenges had ik direct een vrij neutraal baby/kinderkaartje ingedachten dus aan de slag!
Uiteindelijk rolde dit van mijn tafel, de foto geeft wellicht een beetje een vertekend beeld van de kleur, Tip Top Taupe, maar het was ook zo akelig donker vanmiddag.




Zoo Babies blijft gewoon zo schattig! Eva riep al gaan we naar Blijdorp, maar ze sloeg een bezoekje dierentuin met Oma en Tante af. En deze week hebben we nog genoeg op het programma staan, dus helaas, verder als Zoo Babies gaan we deze kerstvakantie niet komen.

Ik wil dit kinderkaartje ook mee laten doen bij Cards & Scrap challenge #252 "kinderkaart".





Built for Free Using: My Stampin Blog

5 opmerkingen:

Je@net zei

Lief kaartje, Judith.
Bij mij vandaag toevallig ook Zoo Babies op m'n blog :o)

Rosina zei

Heel schattig dit kaartje Judith....KNAP gedaan!!!

groetjes Rosina

Margo zei

Wat schattig !
Groetjes
Margo

Cynthia van der Wilk zei

Lief kaartje, leuk dat je mee doet met de SU-per challenges.

LiZdesign zei

Ontzettend schattig kaartje! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges!