woensdag 2 december 2015

Weekly Deals

Allereerst bedankt voor alle super reacties op mijn wit/kraft creaties! Heel leuk!

Deze morgen heb ik een verplichte dochter, mama dag! Uiteraard staat er knutselen op het programma.
Vandaag gaan ze met school naar het Sinterklaaspaleis, hier woont Sinterklaas zolang hij in Nederland is.
De angst van Eva voor Sint is zo groot, dat wij afgelopen zondag toen ze weer huilend in bed lag hebben besloten dat ze niet naar het Sinterklaas paleis hoeft en lekker thuis mocht blijven.
Eer ik beneden was, sliep Eva en heeft ze voor het eerst sinds de komst van Sint in Nederland doorgeslapen! Wat kan je daar weer van genieten in plaats van de gebroken nachten!


Bij deze nog even snel de nieuwste weekly deals, zit er wat voor je tussen, laat het me weten, dan bestel ik het vrijdag voor je mee!
Nou, ik ga aan de knutsel! Fijne dag!

Geen opmerkingen: