dinsdag 15 december 2015

Verjaardagskaartjes

Allereerst, dank voor de lieve reacties rondom ons zieke meisje!
Ik ben vanmorgen ingemaakt met het spel knibbelknabbelknuisje en ook bij mikado was ik de grote verliezer.
Als Eva vandaag koortsvrij blijft (en weer gaat eten) kan ze morgen nog genieten op school, van de kerkdienst en het kerstdiner. We gaan het zien.

Ik had jullie nog beloofd de kaartjes te showen die Eva en ik vorige maand van jullie mochten ontvangen.
Post krijgen blijft gewoon een feestje, zeker als het om handgemaakte post gaat!


Mijn kaartjes...

Eva haar kaartjes...

Eva haar absolute favoriet, Elsa uit Frozen

Nu is het dagelijks afwachten bij de brievenbus, de kerstkaartjes druppelen voorzichtig aan binnen en daarna is het weer een jaar lang wachten.

2 opmerkingen:

Rosina zei

Prachtige kaartjes hebben jij en je dochter gekregen voor jullie verjaardagen Judith....dat maakt het altijd heel feestelijk....hopelijk is je meisje morgen beter en kan ze op school het kerstfeestje meemaken...

groetjes Rosina

Sarah zei

Leuk !!