zaterdag 26 december 2015

The Sky Is The Limit

Bij het zien van de nieuwe Sale A Bration folder (ingang 5 januari 2016!) was ik gelijk gecharmeerd van de limited set The Sky Is The Limit, deze set is slechts tot 15 februari bestelbaar! Dus staat hij op jouw wensenlijst, kies hem dan als eerste set bij een bestelling van € 60,-
Wat mij betreft een ABSOLUTE TOPPER!!!

Zoals ik al eerder deze week schreef is die 24 uur die we per dag hebben erg weinig. Ik zou graag zoveel meer doen, maar helaas blijkt dan de dag alweer om te zijn.
En in ons drukke leventje, vergeten we ook weleens wat, dus heb ik een snel kaartje gemaakt met het prachtig, gedetailleerde vliegtuig en een mooie nederlandstalige tekst van het Scrapbook Atelier.



Maar voorlopig ben ik nog niet uitgespeeld met deze superleuke set, want de volgende kaartjes rolde ook zo van mijn stempelblok af.


 





Wij stappen zo weer in de auto, vanavond eten we met zijn allen bij mijn ouders, bere druk maar als het goed is ook bere gezellig! Fijne tweede kerstdag vandaag!


Built for Free Using: My Stampin Blog

1 opmerking:

Je@net zei

Leuke en stoere kaarten met deze super gave stempelset!