woensdag 23 december 2015

Teatime!

Vorige week liep ik bij de Albert Heyn, toen mijn oog viel op thee zakjes die perfect pasten bij een stackje nieuw Design Papier, dus dat doosje moest beslist mee naar huis.
Vervolgens zag ik bij Helene, van Lovely Stamping een filmpje over de leuke theeset en stiekum vond ik het geniaal hoe zij had bedacht dat je met enkel het bovenrandje van de square framelits dies een geschulpt randje krijgt. Dus zoeken tussen mijn stansen en kijk eens, super sjiek toch?!



Built for Free Using: My Stampin Blog


Vorige week was Eva ziek, met dat thema in mijn achterhoofd een beterschapskaartje gemaakt, niet kinderlijk, maar juist een beetje stoer. De Timeless Textures stempel is zo gaaf! Super leuk dat nieuwe speelgoed!

 Alleen de beterschaps-stempel is helaas niet van Stampin' Up!

Ik ga zo richting de slager, alvast de allerlaatste boodschapjes halen om zo de ergste drukte in de winkels te vermijden, want daar heb ik echt ee gruwelijke hekel aan.
Hebben jullie de kerstboodschappen al binnen?!


Built for Free Using: My Stampin Blog

2 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een leuke kaarten, Judith!

Diny zei

Prachtige kaartjes Judith!
Groetjes Diny