maandag 21 december 2015

Silver lining

Eigenlijk zou ik jullie af en toe op een sneakpeek moeten trakteren, want op facebook en in blogland vliegen ze echt voorbij. Word hard aangewerkt! Want wat zitten er leuke dingen tussen, maar jeetje wat zit er toch weinig tijd in een dag!

Maar ik zag de nieuwe Cards & Scrap superchallenge "quote in the picture".
Wilde in eerste instantie de wel bekende quote pakken, do more of what makes you happy, maar erg origineel is dat niet.
Dus heb ik een quote gebruikt uit de Ronald McDonald stempelset Sprinkles of Life gebruikt.



Een kaartdoosje gerild, bestempeld en vervolgens in elkaar gevouwen. Zo heb ik hoop ik een leuke kijkdoos gecreeerd voor mijn quote "every cloud has a silver lining - you just have to look up to see it".
Nu nog even bedenken waar ik hem neer ga zetten, want een positieve gedachte is immers nooit weg!


Built for Free Using: My Stampin Blog

3 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een mooi lijstje heb je zo gemaakt, Judith!

Rosina zei

Wat een super mooi lijsje is dat geworden Judith en zeker de tekst erin is SUPER...

groetjes Rosina

Brenda zei

Heel mooi!!