zondag 13 december 2015

New toys!

Wat zijn de laatste weken van het jaar toch akelig druk!
Maar inmiddels zijn we weer aardig op rit, kerstkaartjes zijn allemaal de deur uit, laatste cropochtendje van 2015 zit er ook alweer op.
Inmiddels druk met de aanstaande planning voor het eerste kwartaal van 2016.
Het wordt een SU-per creatief jaar!

Inmiddels heb ik mijn pre order ook al binnen! Eva werd vannacht ziek, koorts, keelontsteking, spugen... Dus ik had nachtdienst afgelopen nacht, een prima excuus om manlief vanmorgen Eva te laten vertroetelen zodat ik zelf stiekum achter mijn hobby tafel kon kruipen.
Vanaf moment één dat ik de nieuwe catalogus zag, was ik verliefd op de nieuwe itty bitty ponsen, ze zijn zo cute!!!

Echter een zwaar slaapgebrek leverde een beetje een creatief blok op, dus ben ik simpelweg begonnen met het casen van voorbeelden uit de catalogus.
Dat doet Stampin' Up! vast speciaal voor moeders die een slapeloze nacht achter de rug hebben ;)










En dan een foto van de nieuwe spulletjes die op mijn tafel lagen.... Heel vervelend 


Nou, ik ga op zoek naar lucifer stokjes om mijn ogen nog iets langer open te kunnen houden vanavond.
Fijne avond en tot gauw!

3 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een leuke set. En super leuke kaartjes ermee gemaakt na een slapeloze nacht.
Beterschap met Eva!

Sarah zei

Dat gevoel herken ik zo .
Je maakte nog mooie kaartjes .
Die met make a wish vind ik de leukste ! Hopelijk is Eva snel beter en kan je ergens nog wat bijrusten .
Liefs Sarah

Rosina zei

Heel mooi deze 2 kaartjes Judith....wat een leuke nieuwe spulletjes van SU....

groetjes Rosina