zondag 27 december 2015

Make a Wish

Hebben jullie gezellige kerstdagen gehad?
Zal snel weer even een rondje komen bloggen! Vandaag lekker alle bedden verschoond en stiekum speelde ik met het idee de boom al op te ruimen. Maar dat werd door manlief afgekeurd, dus heb ik even gefreubeld tussen alle wasjes door. Ik heb een tik, kleine ponsjes zijn zo cute! Dus de nieuwe itty bitty ponsjes moest ik beslist hebben en de bijbehorende stempelset (lekker goedkoop samen als bundel) had de superleuke Make a Wish stempel. Met wat vrolijk papier had ik in een handomdraai een vrolijk kinderkaartje, maar er kan ongetwijfeld, veel en veel meer met deze set!



Ik wil dit vrolijke kaartje graag mee laten doen bij Cards & Scrap challenge #252 "kinderkaart"
Fijne avond verder, ik duik de keuken in, we gaan vanavond voor gezond, mag ook wel na 2 dagen, hoe zal ik het netjes omschrijven?! Veel te veel, veel te lekker eten!


Built for Free Using: My Stampin Blog

3 opmerkingen:

Evy Goyens zei

Wat een leuke en vrolijke kaart! Dat papierblokje ligt hier ook, dus ik begin al mogelijkheden te zien ;-)

Rosina zei

Heel vrolijk en kleurrijk kaartje Judith...

groetjes Rosina

Ellen zei

Wat een leuke kinderkaart! Bedankt voor je deelname aan Cards & Scrap.
Groetjes Ellen