donderdag 17 december 2015

Kerst #51

Nadat mijn moeder wat kerstkaarten had geplunderd uit mijn voorraad begon ik fanatiek met schrijven.
Maar al snel werd mij duidelijk dat ik er een x aantal te kort had.
En ook nog eens bar weinig tijd! Tijd voor iets snels en moois!
Ergens in mijn geheugen zat een kaartje van Miranda, die hier een workshop filmpje over had gemaakt.
Even zoekenop you tube, om vervolgens een bak design papier op tafel te zetten en aan de slag te gaan!
Ik wist spontaan weer waarom ik zo gelukkig was met mijn nietmachine, top apparaat!




Misschien een idee voor volgend jaar, eerst zelf mijn kaartjes schrijven voor ik andere mijn kaartvoorraadje leeg plunderen. Nu Eva in de kleren helpen en dan op naar school, de laatste dag van het jaar!
Fijne dag en tot blogs!

Built for Free Using: My Stampin Blog

11 opmerkingen:

Je@net zei

Super leuke serie kerstkaarten, Judith!

Bianca zei

Leuke 'snelle' serie. Wat is de set Dotty Angels leuk! Kan bij mij eigenlijk niet ontbreken, toch.

trijntje zei

Leuke kaartjes Judith. Mooi strak. Groeten Trijntje

Rosina zei

Heel mooi deze serie kaartjes Judith....PRACHTIG!!!

groetjes Rosina

Diny zei

Wat heb je dat ontzettend leuk gedaan Judith!
Groetjes Diny

Monique zei

Superleuke snelle kaartjes!
Dank je wel voor je deelname bij 52WTC.
Groetjes, Monique

Suzan zei

Prachtige kerstkaartjes Judith! Echt superleuk!
Groetjes Suzan

Sarah zei

Super gedaan !! Tof !!

Nancy Soetaert zei

wat een prachtige reeks!
groetjes, nancy

Marjan Küppers zei

Vind je serie helemaal top, erg mooie kaartjes!

Marjan Küppers zei

Vind je serie helemaal top, erg mooie kaartjes!