donderdag 31 december 2015

Bloghop

* 6 januari besteldag tevens zijn dan ook de nieuwe DSP-shares verkrijgbaar*


2015 sluiten we hier straks traditioneel af met oliebollen, appelbeignets en nog meer van die foute dingen.
Maar wellicht ook met een nieuwe team Utopia traditie, een bloghop op Oudjaarsdag om jullie een idee te geven van alle mogelijkheden met al het moois uit de nieuwe Spring/Summer Seasonal en Sale a Bration folder!


Degene die hier al af en toe om een hoekje komen kijken, of mij volgen via facebook, weten dat ik eigenlijk niet zo'n kleurder ben.
Maar deze Sale a Bration set, Flowering Fields, gratis bij een bestelling van € 60,- riep om gekleurd te worden. Terwijl het Kerst is, vang ik het voorjaar op een kaartje met een mooie afdruk en de blenderpen om hem in te kleuren.

 

 

Ik heb de achtergronden, of moet ik zeggen zijgronden gestempeld met de absolute must-have uit deze Seasonal, Timeless Textures. Vervolgens heb ik de bloemen met de markers gekleurd op de stempel en afgedrukt om ze vervolgens te kleuren met de blenderpen. Zo heb ik het voorjaar mooi in huis gehaald!

Ik wens jullie via deze digitale weg, allereerst een heel goed uiteinde en een geweldig, gezond, creatief 2016.
En natuurlijk heel veel inspiratie met deze leuke team Utopia bloghop! Kijk je ook bij mijn teammaatjes?!

Vorige                                        Volgende 







Built for Free Using: My Stampin Blog

13 opmerkingen:

Anne Marie de Koter zei

oh, zo leuk! Heb ik ook al gebruikt!
Wat een leuk idee trouwens die bloghop ....

Je@net zei

Prachtige serie kaartjes, Judith.
En een prettige jaarwisseling gewenst!

Floor zei

Mooie set, ik heb m ook. Leuke uitwerking in de kaartjes!

Crejabeja zei

Wat heerlijk die voorjaar , zit te genieten achter mijn pc...
Fijne Uiteinde, en een goed begin toegewenst!!!

Annelies Lutz zei

Deze set was niet mijn eerste keus, maar wat een prachtige kaarten. Ik ben om, de set gaat op mijn wens lijstje :)

SoStampFul zei

Wat een heerlijke set kaarten heb je gemaakt. Deze set staat hier ook maar nog niet gebruikt. Moet er toch maar eens mee aan de slag. Ik wens jou een rustige, gezellige jaarwisseling en een gezond en SU-per creatief 2016

Bianca zei

Je kaarten leuk en mooi geworden. Toch wel een erg leuke set. Fijne jaarwisseling!

Ingrid Reyners zei

Ja die sets die jij gebruikt heb zijn ook nog een musthave! de timeless textures zijn geweldig, ik heb ze ook al ontdekt. En de flowering fields zijn heel mooi en vragen inderdaad wel om ingekleurd te worden, maar ook als dat niet is, heb ik er al mooie kaarten mee voorbij zien komen. Jouw serie is heel erg mooi Judith, ze zijn het zeker waard om in de spotlights te staan. Fijne jaarwisseling en een mooi 2016 gewenst. Ook al begint het nieuwe jaar qua werk niet goed voor jouw, hopelijk ga dat in 2016 veranderen. Groetjes, Ingrid

Marlieke zei

Wat mooi gedaan! Ik heb de set hier ook al liggen, maar wist nog niet wat ermee te maken. Nuonweg inspiratie...dank! Fijne jaarwisseling, geniet van je oliebollen, appelbeignets en meer en alle goeds voor 2016!

Klaartje Delisse zei

Leuke kaartjes!!

Henriƫtte zei

Lekkere frisse kaarten:) Wat kun je anders tegen een set aankijken als iemand er iets leuks mee heeft gemaakt.
Ik wens je een een mooi, goed, gezond en vooral creatief 2016!!!

Agreable.stampin.fun zei

Leuk Juud dat je deze set hebt gebruikt.
Stemmig, fris, divers en gewoon MOOI.
ik wens jou en je gezin en de 2 grote boeven alles wat je maar wenst voor het nieuwe jaar en dat we elkaar maar lekker blijven "stalken"....(op de goede manier dan he)
xx Con

Sarah zei

Mooi ! Leuke sets . Toffe blog hop .
Ik doe het reageren wel in stukjes ,
maar ik denk dat ik bijna rond ben !
Ook voor jou een wonderlijk 2016 !