zaterdag 7 november 2015

Verjaardagspost

Afgelopen twee weken vielen er met regelmaat kaartjes op de deurmat, post krijgen is zo leuk! 
Maar deze bijzondere post ontving ik vorige week op de KreaDoe van Trynstje van So Stampful
daar moest gewoon een filmpje van gemaakt worden! 
Maar de iet wat hardnekkige griep zorgde voor enige vertraging, maar langzaamaan knappen we op.
Dank je wel T! Benieuwd naar het kaartje wat T. voor mij maakte? Bekijk hem hier!

Ik zal in de loop van de week nog meer verjaardagskaartjes posten, ze hangen hier allemaal in mijn kaartenhart en worden gekoesterd, dank jullie wel!!! 

Fijn weekend!


1 opmerking:

Rosina zei

Dat is een verrassing om zo een mooi kaartje te krijgen Judiht...prachtig dat doosje dat tevoorschijn floept....TOPPIE
Nog gefeliciteerd met je verjaardag....ik weet niet of ik dat al gedaan had....en anders och ....dan maar 2 keer...

groetjes
Rosina