zondag 29 november 2015

Kraft en wit

* 4 december bestel ik de laatste keer dit jaar, bestel jij met mij mee?! *

Ik ben gister nog even in de kraft en wit stemming blijven hangen.
Heb nog even gestudderd met een techniek die ik op de KreaDoe had gezien, maar helaas werkt dat prima met waterbasis inkt en met witte craft inkt dus niet. Wordt vervolgd....
Vervolgens heb ik de volgende twee kaartjes gemaakt, beide voor kaartenuitdaging #250 bij Cards & Scrap
De eerste bloemenkaart wil ik ook graag mee laten doen aan challenge #113 "watercoloring" bij SU-per challenges




De tekst en de bloemen, blaadjes heb ik geembost om vervolgens de bloemen met een waterpenseel en craft inkt in te kleuren.
Ik vond hem nog wat bloot, dus pareltjes en twee vlinders maken het geheel af.


Built for Free Using: My Stampin Blog


Op facebook volg ik met veel plezier al het moois wat Ingeborg, designlid van het Scrapbook Atelier, maakt, wat een beauty's van kaarten. Helemaal in het door mij geliefde CAS stijltje, onlangs op de KreaDoe mezelf getrakteerd op een aantal geweldige teksten en een geweldige bloem van het Scrapbook Atelier.



Ik kruip weer lekker achter mijn tafel, heerlijk freubelweer! Fijne avond!


7 opmerkingen:

Je@net zei

Ooooh...deze zijn ook al zo mooi!

Margo zei

Ze zijn alle 2 erg geslaagd !
Groetjes
Margo

Rosina zei

Prachtig zijn deze weer Judith....

groetjes
Rosina

Veerle zei

Deze twee zijn ook heel erg mooi.
Gr Veerle

Anne-Marie Breurkes-Rood zei

Leuke watercoloring techniek met craft inkt. Bedankt voor het meedoen bij SU-per challenges.

Christa zei

Wat een leuk effect! Bedankt voor t meespelen met de SUper Challenges!

LiZdesign zei

Wat een ontzettend mooie kaarten zijn het geworden Judith! De bloemen zijn werkelijk prachtig geworden! Bedankt voor het meespelen bij beide challenges!