donderdag 26 november 2015

Kerst #48

Week 48, nog even en het jaar is alweer voorbij!
Ik wil jullie eerst mijn allereerste pocketletter laten zien, in kerststijl uiteraard, onlangs had ik er eentje gekregen en tja... Dan moet er natuurlijk ook eentje terug! Ben heel benieuwd of hij in de smaak valt.


De goodies aan de achterzijde




Vorige week plaatste ik 1 van de schuifkaartjes, de rest nog niet want het was zo donker... Nou ik moet zeggen we zijn een week verder en het is niet heel veel lichter maar wel vele malen natter!



Zag dat nu de uitdaging washitape is, dus als mijn keuken zo gesopt is hoop ik nog even met washitape te gaan spelen.
Tot blogs!






Built for Free Using: My Stampin Blog

7 opmerkingen:

Gina zei

Heel leuk die pocketletter en wat is dat schuifkaartje prachtig! Groetjes, Gina

Ingrid zei

Leuke projecten gemaakt, je schuifkaart is wel een prachtige geworden.
Groetjes Ingrid

Rosina zei

Heel mooi is je pocketletter projectje geworden Judith...en ook je schuifkaartje is weer geweldig....erg leuk dit schuifkaartje en okk prachtig van kleur...

groetjes Rosina

Suzan zei

Prachtige kerstkaart Judith!
Groetjes Suzan

Nancy Soetaert zei

mooie pocketletter, hoewel ik nog altijd niet goed door heb wat je daar dan eigenlijk mee doet. Een kaart kan je zetten, ophangen, maar zoiets?
Je schuifkaartje is echt tof!
groetjes, nancy

Lisbeth van den heuvel zei

Hoi
mooi en tof kaartje
bedankt om mee te doen bij 52wtc
grtjs Lisbeth
DT-52wtc

Bep zei

Hoi Judith,

Mooie pocketletter heb je gemaakt, en je schuifkaart is ook leuk bedankt dat je weer meedeed met 52WTC.

Gr...Bep (DT 52WTC)