woensdag 4 november 2015

Grieperige Weekly Deals

Het is hier al ff wat stiller, zondag ben ik geveld door de griep en heb inmiddels al 3 dagen plat gelegen.
Vandaag voelde ik me gelukkig iets beter, maar de hoest, de benauwdheid... Het is een rotgriep!
Mijn advies, houd hem buiten de deur zolang je kan!

Maandag gaat er weer een verzamelbestelling de deur uit,
dus mocht je nog wensen hebben voor nu, voor Sinterklaas, mail ze door!
Bij besteding van € 60,- krijg je een pak A4 cardstock of een inktpad naar keuze cadeau*
*dit is een exclusieve verjaardagsactie bij Stampin Spirit

De Weekly Deals zijn deze week aardig kerstig, met de bloemenpons om je Flurry bundel compleet te maken. Of het mooie enveloppapier voor de finishing touc of toch die set met die prachtige kerstballen, zit er wat voor je tussen? Laat het me weten.




1 opmerking:

Je@net zei

Beterschap, Judith. Hopelijk knap je snel weer op.
Moet morgen de griepprik halen en hopelijk kom ik daar de winter mee door :o)