maandag 26 oktober 2015

Regen van geluk!

Zaterdagavond is een vriendinnetje van mij bevallen van haar tweede dochter, Yagmur Nila.
Yagmur betekend regen, dus ik wilde graag regendruppels op haar geboortekaartje verwerken.
Zo begon ik zondag de dag met het stempelen van de achtergrond, heel veel roze regendruppels.
Vervolgens opbouwen heen, mooie tekst, naam en drie hartjes aan de zijkant, een voor vader, een voor moeder en en de derde voor de kersverse zus.





Vervolgens nog even een envelop op maat met roze buikband in dezelfde stijl als het kaartje. Dus nog meer druppels!


Veel geluk met jullie nieuwe prinsesje!

Built for Free Using: My Stampin Blog


Nu is de Cards en Scrap Superchallenge dit keer, 1 stempel, 2 manieren. Daar wil ik graag het geboortekaartje en het onderstaande beterschapskaartje aan mee laten doen.
De regendruppels diende op het het geboorte kaartje echt als achtergrond, terwijl op dit kaartje de regendruppels de kracht van de wolk benadrukt en hem een finishing touch geeft.



Zo, en nu de hoogste tijd om de keuken in te gaan, fijne avond!

Built for Free Using: My Stampin Blog

4 opmerkingen:

Rosina zei

2 PRACHTIGE kaartjes Judith, vooral het bovenste babykaartje is zooooooo mooi gemaakt ...ik ben er helemaal weg van....
groetjes Rosina

Je@net zei

Wat een lief babykaartje heb je gemaakt, Judith. En met de bijpassende envelop is het natuurlijk helemaal af.
Ook het tweede kaartje is heel geslaagd!

Sarah zei

Heel mooi en lief babykaartje ! Ook volbracht je de opdracht mooi !
Ik krijg ook zin om mee te doen ! Liefs Sarah

Diny zei

Wat ontzettend leuk gedaan Judith....prachtige kaartjes!
Groetjes Diny