maandag 12 oktober 2015

Lift

Gister tijdens een blogrondje kwam ik  de Liftchallenge tegen en stiekum... Vond ik hem wel erg leuk!
Had zelfs gelijk al een idee, dus vanmiddag toen alle klusjes in huis geklaard waren en de hondjes lagen te slapen kroop ik even snel achter tafel.

Zondagmiddag had Eva een kinderfeestje en ook ik was van de partij, Eva durfde niet alleen... Maanden geleden had ik een zwanger! kaartje gemaakt en nu, de Mama van Eva haar jarige vriendinnetje gaat namelijk bijna bevallen, stond het kaartje nog te pronken op het dressior. Zo leuk!

Dus ook nu een zwanger (unisex) kaartje gemaakt al kan hij vast ook prima door als geboortje kaartje.





Nu nog even kijken of er een leuk verjaardagskaartje uit mijn handen rolt, fijne avond!


Built for Free Using: My Stampin Blog

8 opmerkingen:

Diny zei

Ik vind hem super Judith.....en succes met je verjaardagskaartje!
Groetjes Diny

Je@net zei

Erg lief babykaartje, Judith!

Rosina zei

Een heel schattig babykaartje Judith

groetjes Rosina

Marjan Küppers zei

Als babykaart kan de liftkaart ook heel goed, erg leuke lift! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.

Margot zei

Schatje! .... Je kaartje dan hè.....;)

Judith, Stampin Spirit zei

Haha, thx!

Cornelie zei

Lief en vrolijk. Tof geboortekaartje! Dank je wel voor het meedoen met de liftchallenge!

Miranda Mols zei

Die is geweldig leuk!