donderdag 29 oktober 2015

Kerst #44

Gisteravond had ik freubelbezoek, Bianca schoof aan voor een gezellig avondje stempelen.
Ik was alvast begonnen met de kerstkaart voor vandaag, ik wilde weer een folded box maken.
En met het restje papieren maakte ik met het envelop punchbord nog even een klein waxinelicht doosje.
Deze past zelfs nog in de folded box, dus wie weet gaan ze nog wel samen op de post ook!








Voor nu een fijne dag, ik vlieg zo nog even met een stofzuiger door huis!

Built for Free Using: My Stampin Blog

11 opmerkingen:

Diny zei

PRACHTIG Judith....heel erg leuk allemaal!
Groetjes Diny

trijntje zei

Hoi Judith. Wat een leuke creatie. Groeten Trijntje

Je@net zei

Dat ziet er weer super gaaf uit, Judith. Leuk ook het bijpassende waxinelichtje!

anneke's creaties zei

schitterend mooi gemaakt
ja echt een suuuuuuuper mooi boxkaartje

groetjes anneke

Suzan zei

Prachtig kerstkaartje Judith!
Groetjes Suzan

Nancy Soetaert zei

wat een toffe crea's!
En leuk dat jij kan vliegen met je stofzuiger, zo gaat alles vast wel sneller... ;-)
groetjes, nancy

Gina zei

Wat een leuke kerstspulletjes! Groetjes, Gina

Rosina zei

Heel mooi deze kerstcreatie Judith....

groetjes Rosina

Sylvia zei

Erg mooi! Het is samen een mooi setje. Groetjes Sylvia 52 WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat is dit leuk....
Lieve groetjes Miranda

Marijke zei

Heel mooi gemaakt en leuk dat je de restjes nog hebt gebruikt voor een lichtje. Kan er inderdaad zo bij in. Fijn dat je mee doet met 52WTC, kan iedereen hem zien. groetjes Marijke.