donderdag 15 oktober 2015

Kerst #42

* 26 oktober eerst volgende verzamelbestelling *

Week 42... nog 10 weken en het jaar is gewoon alweer voorbij en de kerst achter de rug!
Time flies....


Ik heb eindelijk eens een set van de plank getrokken die nog altijd ongebruikt stond, ik was gelijk verliefd op deze set maar er gelijk iets mee maken is dus een heel ander verhaal.
Met vier kleuren inkt de achtergrond gestempeld, op de cirkel een grote sneeuwvlok met tekst, deze heb ik daarna ingesmeerd met dazzling diamonds, ik wilde wel een beetje glim.
Echter veegde ik vervolgens ook de blauwe inkt mee, oeps, maar het effect is wel leuk!


Tot blogs!

Built for Free Using: My Stampin Blog

7 opmerkingen:

Je@net zei

Weer een mooie kerstkaart, Judith!

Diny zei

Prachtig kaartje Judith...niet te geloven dat dit jaar over 10 weken weer voorbij is!
Groetjes Diny

Gina zei

Mooie kleuren en mooi gestempeld! Groetjes, Gina

Ingrid zei

Superleuk kaartje!
Groetjes Ingrid

Rosina zei

Een schitterend kaartje Judith...heel mooi gestempeld die ijssterren ...en ook de tekst is super...

groetjes Rosina

Suzan zei

Prachtige kerstkaart heb je gemaakt Judith!
Groetjes Suzan

Nancy Soetaert zei

prachtig!
groetjes, nancy