donderdag 8 oktober 2015

Kerst #41

Goedeavond!!!
Wederom weer wat later dan normaal en dat terwijl ik dit kaartje vrijdagavond met de leuke SOL (scrap online) van Stempel Mee heb gemaakt.
Maar soms loopt de planning net even anders als anders.





Ik begin langzaamaan een beetje verslaafd te raken aan de Crystal Effects, het geeft zo'n leuk effect aan bijvoorbeeld de kleine besjes.
Helaas was ik klunsig bezig, opening verstopt, dop eraf, doorprikken... en dan als een slim blondje het flesje omgooien.
Mijn spijkerbroek was gelijk ten dode opgeschreven en mijn eerste wens voor de komende bestelling staat alweer op de lijst, maar ach, kan beuren!


Built for Free Using: My Stampin Blog

7 opmerkingen:

Rosina zei

Heel leuk kaartje Judith ....en ach een kleinigheidje blijf je houden....

groetjes Rosina

Je@net zei

Balen van je spijkerbroek....maar de kaart is super gaaf geworden, Judith!

Diny zei

Wat een leukerd Judith....wat een pech had je!
Groetjes Diny

Ingrid Reyners zei

Wat een leuk kaartje is het geworden Judith, ook een leuk modelletje, en enig zo met die band erom. Leuk dat je mee doet bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

Yvonne van Bruggen zei

Een heel mooi kaartje Judith! We hebben een beetje dezelfde ingrediƫnten deze week, maar hij is weer heel anders..
Leuk dat je meedoet met de 52 weeks!
Kerst-groetjes, Yvonne

Suzan zei

Prachtige kerstkaart Judith!
Groetjes Suzan

Ingrid zei

Superleuke kerstkaart gemaakt, in dit model.
Groetjes Ingrid