woensdag 9 september 2015

Update

Jeetje wat een berichtjes van jullie! Nooit gedacht dat er zo velen onder jullie waren die dit ook hebben meegemaakt.
Blijf het bizar vinden dat het zomaar kan gebeuren en dus ook gebeurd.
Al hoop ik van harte dat het eens maar nooit meer is!
Verder nu even een klein beetje pas op plaats en wat achterstallig huiswerk doen.
Want ik zag dat hier nog steeds de oude shares online stonden, strafpunten! Maar hij is weer up to date.
Mocht je een overzichtje in PDF willen, mail me eventjes, dan stuur ik hem toe.

Verder is het woensdag, tijd voor punchege weekly deals, bij genoeg animo gaat er een verzamelbestelling uit. Jammer genoeg heb ik pas de medaillion pons besteld want die past zo prachtig mooi om die grote sneeuwvlok uit de flurry set. Maar wellicht kan jij wel van deze aanbieding profiteren!


Geen opmerkingen: