vrijdag 25 september 2015

Sponge Daubers Storage

Sinds de nieuwste In Colors had ik eigenlijk te kort plek in mijn dauber opbergbox van Joy!
Nu had ik al heel lang gele een filmpje gezien van Pootles Papercraft, maarja tijd...
Dus in mijn inspiratieloze dagen heb ik opgeruimd, zo ook mijn dauberbox!

Het knipwerk op maat

Het eerste rijtje staat, compleet met kleuretiket

50 daubers op kleur met hun afkorting 



Het was even een werkje, maar ik kan er weer georganiseerd mee aan de slag! Wil jij je daubers nu ook op deze manier opbergen? Bestel bij mij een losse full case voor € 2,15 en ga met dit filmpje aan de slag.


Built for Free Using: My Stampin Blog

1 opmerking:

Rosina zei

Heel mooi opgelost Judith deze leuke en mooie ingerichte doos voor je daubers...

groetjes en een fijn weekend
Rosina