donderdag 24 september 2015

Kerst #39

* 28 september besteldag* 

Na een woensdag met heel, heel veel regen is het hier nu 's avonds eindelijk droog.
Ik heb menig keer een nat pak mogen halen, maar na alle verplichtingen, school, dansles...
Was het 's middags zomaar freubeltijd, want tja dat doen we toch altijd met slecht weer Mama?!
Heerlijk zo'n meisje wat net zo graag freubeld als Mama, dus 's middags was al het kerstkaartje klaar voor donderdag. De foto's ogen wel iets druilerig wegens het (letterlijk) spetterende weer van woensdag.



De softly falling embosfolder, denk dat die stiekum een favorietje aan het worden is, zo bescheiden, zo mooi.
Het afdrukje heb ik gekleurd met de blenderpens, de besjes heb ik daarna nog voorzien van een drupje crystal effects, zo lijken ze haast echt.

Ik kom straks een rondje bloggen bij jullie! Tot zo!



Built for Free Using: My Stampin Blog

10 opmerkingen:

Je@net zei

Erg mooie kerstkaart, Judith!

Diny zei

Prachtig kerstkaartje Judith.....super!
Groetjes Diny

anneke's creaties zei

wauw wat een schitterend mooi kerstkaartje
leuk dat je de embossingfolder negatief hebt gebruikt
ziet er gelijk weer heel anders uit

groetjes anneke

Rosina zei

Heel leuk je kerstkaartje Judith...een prachtige stempel en dat samen met die negatieve embossing een schitterend geheel...

groetjes Rosina

Bianca zei

Mooi en subtiel kaartje, ik vind het Sahara Sand ook mooi in combinatie met het Old Olive en Real Red.

Marijke zei

Een mooie kerstkaart en inderdaad die negatieve embossing vind ik ook erg mooi, kan me voorstellen dat je die veel gebruikt. Leuk dat je meedoet met 52WTC en samen met je dochter is het helemaal leuk om kerstkaartjes te maken. Groetjes Marijke.

marian zei

Een prachtige kerstkaart.
Groetjes van Marian.

Nancy Soetaert zei

heel mooie kerstkaart!
nancy

Suzan zei

Prachtige kerstkaart Judith!
Groetjes Suzan

Ingrid Reyners zei

Een heel mooie kerstkaart Judith, jammer dat de foto niet duidelijk weergeeft van de crystal effects die je takje heeft?.....leuk dat je mee doet bij 52 WTC. Groetjes Ingrid